Tuesday, June 2, 2009

Salsa Cheddar Chicken

Salsa Cheddar Chicken (compliments Kraft)
Prep Time: 10 min Total Time: 40 min Makes: 4 servings

2 Tbsp. KRAFT Light Zesty Italian Dressing
4 small boneless skinless chicken breast
halves (1 lb.)
1 large green pepper, cut into thin strips
1 large tomato, chopped
1 cup salsa
1 cup KRAFT 2% Milk Shredded Mild
Cheddar Cheese
2 cups cooked brown rice


HEAT dressing in large skillet on medium heat. Add chicken;
cover. Cook 4 to 5 min. on each side or until lightly
browned. Remove from skillet; cover to keep warm.
ADD peppers to skillet; cook 5 min., stirring frequently.
Stir in tomatoes and salsa. Return chicken to skillet;
simmer, covered, on medium-low heat 10 min. or until
chicken is done (165ºF).
TOP with cheese; cook, covered, 4 to 5 min. or until
melted. Serve over rice.

No comments: